Telefon si fax:

0214.505.730

E-mail:

iramtas@rdslink.ro

OFERTĂ DE AUDIT FINANCIAR PRIVIND RESPECTAREA PREVEDERILOR LEGII NR. 129/2019

Subscrisa IRAMTAS EXPERT S.R.L. – BUCUREȘTI este o societate de audit financiar, membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din România, înregistrată în Registrul public electronic al auditorilor financiari și firmelor de audit cu nr. FA636 si are sediul social în Bucureşti, str. Aurel Perșu, nr. 28A, sector 4, telefon/fax: +40214505730, nr. de la Oficiul Registrului Comerţului: J40/8181/2003, Codul de Înregistrare Fiscală: RO 15518192 si adresa de web:www.iramtas-expert.ro.

Serviciile prestate de IRAMTAS EXPERT S.R.L. aparţin codului CAEN-6920-activităţi de contabilitate şi audit financiar, consultanţă în domeniul fiscal, astfel:

  • audit financiar/audit statutar, servicii conexe de audit financiar, audit financiar în vederea licenţierii cluburilor de fotbal,
  • audit financiar al informaţiilor financiare cuprinse în proiectele cu finanţări externe,
  • audit financiar privind respectarea prevederilor Legii nr. 129/2019, s.a.

Portofoliul de clienți este următorul: societăţi pe acţiuni(de utilitate publica/cu capital integral privat), societăţi cu răspundere limitată, cluburi de fotbal, organizaţii fără scop patrimonial, ş.a.

Societatea dispune de o echipă de specialişti compusa din auditori financiari, experți contabili și consultanți fiscali.

Temeiul legal al misiunii:

  • Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Standardele Internaționale de Audit (Standardul Internațional privind Serviciile Conexe – ISRS 4400– Misiuni de efectuare a procedurilor convenite privind informatiile financiare-);
  • Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 190/18.07.2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Ordinul Președintelui ONPCSB nr. 37/2021 privind aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, pentru entitățile raportoare supravegheate și controlate de Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor;
  • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Codul etic internațional pentru profesioniştii contabili;
  • Alte acte normative aplicabile acestei misiuni.

Locul prestării serviciilor: sediul clientului și sediul prestatorului, dupa caz.

Natura activităților:

  • Serviciile externe de audit financiar, care vor consta în:
  • testarea, verificarea politicilor, normelor interne, mecanismelor și procedurilor prevăzute de Legea nr. 129/2019;
  • verificarea normelor de instruire periodică corespunzătoare a angajaților cu privire la dispozițiile Legii, precum și cu privire la cerințele relevante privind protecția datelor cu caracter personal și realizarea procesului de verificare a angajaților;
  • verificarea procedurilor privind protecția personalului propriu implicat in raportări,
  • verificarea măsurilor de cunoaștere a clientelei,
  • verificarea măsurilor privind raportarea, păstrarea și arhivarea documentelor (art. 24 Legea nr. 129/2019),
  • verificarea calității informațiilor puse la dispoziția auditorului,
  • verificarea procedurilor interne de administrare a riscurilor de spălare a banilor sau de finanțare a terorismului,
  • elaborarea unui raport de constatare privind concluziile auditorului independent, referitoare la conformitatea normelor, politicilor si procedurilor interne cu reglementările legale aplicabile(Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative),
  • întocmirea scrisorii de acceptare a misiunii,
  • întocmirea scrisorii către persoanele responsabile cu guvernanța a principalelor constatări si recomandări ale auditului;
  • proiectarea și executarea de proceduri convenite de audit, prin verificare totală, în scopul unei baze pentru concluziile noastre,
    În efectuarea misiunii noastre aplicăm următoarele proceduri convenite:
  • Obținerea documentelor de înființare, organizare și funcționare inclusiv a celor privind organizarea și funcționarea sistemului de control intern;
  • Obținerea normelor și procedurilor interne emise în aplicarea Legii nr. 129/2019 și a Normelor de aplicare în vigoare;
  • Verificarea conformității conținutului normelor și procedurilor interne emise cu cerințele reglementărilor în vigoare privind prevenirea și combaterea spălării banilor;
  • Testarea eficacității în funcționarea controalelor interne pentru identificarea și diminuarea riscurilor de spălare de bani, ca urmare a implementării politicilor, normelor, mecanismelor și procedurilor interne inclusiv în ceea ce privește rapoartele emise către ONPCSB.
  • Verificarea procedurilor de control intern, comunicare si management de conformitate,
  • Restituirea documentelor şi registrelor originale primite în vederea realizării obiectului contractului.

Misiunea de audit financiar se va efectua pe baza procedurilor convenite în conformitate cu Standardul Internațional privind Serviciile Conexe – ISRS 4400 Revizuit – Misiuni de efectuare a procedurilor convenite privind informațiile financiare.